Kiintonen Jukka

Jukka

Olen Jukka Kiintonen 1982 Ruovedellä syntynyt ja siitä asti täällä asustanut. Perheeseeni kuuluu vaimo sekä 3,6,9 ja 12 vuotiaat lapset. Yrittäjänä olen toiminut vuodesta 2008 alkaen tehden puunkorjuuta sekä maatalousurakointia. Vapaa aika kuluu lasten harrastusten parissa joita ovat Pesäpallo, Partio, Jääkiekko ja Ratsastus. Ruoveden Pirkoissa olen pesäpallojaoston puheenjohtajana toista vuotta.

Ehdokkaaksi lähdin koska koen että sitä kautta voisin olla vaikuttamassa kuntamme tulevaisuuteen ja siihen mihin suuntaan olemme jatkossa menossa.

Erityisesti lasten ja nuorten tulevaisuus täytyy turvata. Koulu sekä varhaiskasvatus ovat asioita joihin täytyy panostaa sekä turvata kaikille yhtäläiset mahdollisuudet ponnistaa elämässä eteenpäin.

Kuntamme pitämiseksi elinvoimaisena on meidän oltava valmiita tukemaan yrittäjyyttä, koska sitä kautta pystytään luomaan työpaikkoja ja näin lisäämään kuntamme vetovoimaa.